jan
14

Aki úgy gondolja, hogy az idei, év eleji fogaldalmai között az is szerepelt, hogy 2009-ben kevesebbet ül az autójába, és többet utazik majd BKV-n, azt örömmel értesítem, hogy még két nap áll rendlekezésére a BKV gyűjtőjegy tavalyi áron való beszerzésére.

Tehát, a határidő január 15.

Én már megvettem, többet is.

 

(fotó forrás: bkv.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://konzervnyito.blog.hu/api/trackback/id/tr42876669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorenzaccio 2009.01.14. 14:44:34

tegnap sikerült egyet anyáznom a békávénál. Bérletet próbáltam venni a Keletinél. Első utam a bejáratnál álló bódéhoz vezetett, azonban nem volt nálam megfelelő mennyiségű készpénz, naivan azt gondolva, hogy majd 10.000 forintot talán már lehet kártyával fizetni. A srác az arcomba röhögött, és közölte, hogy ő nem békávés, és hagyjam már a kártyámmal. Ezek után lementem a metróba, és ott próbálkoztam, ahol újra azt mondták, hogy nem lehet kártyával fizetni. Most komolyan: ha neadjisten vennék egy éves bérletet, ami 90-100,000, azt készpénzzel fizessem ki???

Hun.Spb · http://www.hunspb.blog.hu/ 2009.01.14. 15:05:02

A bódékban "természetesen" nem lehet. Még a GSM kártya terminál is elég komoly macera, a kábelt meg értelemszerüen nem fogják behúzni nekik. A hivatalos BKV pénztárakban felvan tüntetve, hogy melyik pénztárban lehet kártyát használni. A nagyobb helyeken, nyugati, örs, stb. van kijelölt kártyás pénztár.
süti beállítások módosítása